English

 

Seko piedzīvojumam dzīvajā
Jaunumi
   Pietekties jaunumiem
Par Adventurer
Marroco Adventure 2013
Marroco Scout Tour 2010
Kola Quad Adventure 2010
GS Challenge 2009 Latvija
Auto Moto piedzīvojums Ziemeļu robeža
Sniega motociklu safari
Fotogrāfiju konkurss MoTo=FoTo
Balto mušu svētki 2008
Ziemeļmeitas lūkoties 2008
Slovakia Enduro Tour
Motopavasaris 2008
Fotogalerija
Kontakti
Piedzivojumu atstasti

 

Atbalstītāji






Informatīvais atbalsts












 


 

 

 

 

Arctic Challenge 2012
Par šo projektu vietējie, Murmanskas, bezceļu braucēji izsakās tā: ‘’Projekts, protams, ir interesants.  Nezinām, vai Jums izdosies, drīzāk jau, ka nē...’’

Ceļš MVD509

Visi ekspedīcijas kvadracikli ir aprīkoti ar lielām bezceļu riepām (no 27-30 collas). Lielākai daļai kvadraciklu uzstādītas pastiprinātās pusasis un pilna kvadraciklu aizsardzība no apakšas pret akmeņu triecieniem.
Šajā ekspedīcijā īpaša loma ir speciālām bezceļu piekabēm -  jo katrs kvadracikls sev līdzi vedīs 100 l degvielas, kā arī visu nepieciešamo dzīvošanai lauka apstākļos – telti, guļammaisu, ēdienu, drēbes, instrumentus, rezerves daļas...

Maršruts.   Dalībnieki 1. augustā startē no Rīgas. Ceļā dodas divi auto ar piekabēm. 48 stundās dalībnieki veic 1500 km caur Latviju – Igauniju – Somiju – Krieviju līdz nonāks vietā, kur beidzas ceļi – ciemats Oktjabrskij, netālu no Kirovskas. Tur dalībnieki atpūšas un sagatavojas ekspedīcijas bezceļa posmam - sakārto kvadraciklus, piekabes...
Paredzēts, ka trijās dienās ekspedīcija veic maršrutu 200-250 km garumā pāri purviem un cauri tundrai līdz Krasnosheļje. Daļa ceļa vedīs pa Staļina laika triecienbūvi MVD509, kura tā arī netika pabeigta.

Ceļš MVD509
 
Galamērķī  dalībnieki pelnīti atpūtīsies. Kā jau Krievijas ziemeļos - pirts un tā, tad ekskursija. Ekspedīcijas rīkotāji Mārtiņš un Arnis  ir sarūpējuši  vēl kādu "ekstru" - jā, tā patiesi ir eksta vietā, kur ceļotāji nonāks  - degviela  Krasnoščeļjē. 200 l degvielas izmaksāja 500 Ls – 2.5 Ls/litrā!

Krasnoščeļje

Atpakaļceļu plānots pieveikt 3 vai 4 dienas, jo paredzets cits maršruts nekā braucot uz Krasnosheļje.  Ja kvadraociklu apetīte nebūs pārlieku liela, tad iecerēts pavizināties Keivu augstienē, kas ir Kolas pussalas ūdenšķirtne.


Ceļš pa Keivu Augstieni

UZZIŅAi :) ... Ekspedīcijā sagaidāmie šķēršļi: upes, purvis, un asinsūcēji. Ja turpinās līt, kā līst kādu brīdi pirms došanās ceļā no Rīgas, tad līmenis upēs ir diezgan augsts no 0.5m – 1.5m. Papildu sarežģījumus rada straume, tā upju pārvarēšanu padara  īpaši sarežģītu. Dažus no iespējamajiem upju šķērsošanas paņēmieniem ceļotaji izmēģinājuši jau 2010. gadā, kad ekspedīcija Kolas pussalu šķērsoja no dienvidiem uz ziemeļiem. Dziļāko upju šķērsošanai tad tika būvēti plosti, bet straujo upju uzveikšanai  – kvadraciklus
peldināja pāri, piesietus striķī.
Purvos lielākā bīstamība ir trāpīt akacī vai vecās GTS (kāpurķēžtehnika) risēs. Pirms purvu šķērsošanas tie kārtīgi jāizpēta. Jebkurā gadījumā bezceļš sāksies no bāzes vietas un beigsies, kad atgriezīsimies. Tāpēc pārsteigumu būs daudz.


 

 
 Iesūtīts: 2012.08.07 11:33

Latvijas Reitingi

TOP 100 MOTORCYCLE SITES

Adventure Motorcycle

linhk